perjantai 25. maaliskuuta 2016

Sairastupa

Niin muuttuu suunnitelmat hetkessä...

Poika heräsi aamulla terveenä ja puoleen päivään mennessä oli kova kuume. Jännää sinänsä, koska yleensä meillä sairastutaan keskellä yötä.

Ei lähdetä kylpylään, eikä katsomaan kummityttöä, eikä... Täällä me kökötetään kotona. Mies on töissä ja sitten se lähtee serkkunsa juhliin. ( ansaitusti, se ei juurikaan käy missään) Mua harmittaa, kun olin kehitellyt kaikille sopivaa ohjelmaa.

Tosin me paikattiin tylsyyttä teinin kanssa tänään kahden tunnin Super Mario Cart-kisalla. Mä sain niin turpiini. Mutta hauskaa meillä oli. Poikakin jaksoi osallistua loppukisoihin.
Pikkusisko lähti eilen yökylään eikä sitten tullutkaan tänään kotiin, kun ei lähdetäkään huomenna reissuun.
Mä olen hankala, kun mulla on tylsää, mutta, voi luoja, kun meillä kaikilla on kamalaa, kun pikkusiskolla on tylsää. Eli kaikkien kannalta onnillinen sattuma, että sai jäädä vielä toiseksi yöksi kaverilleen.

Tein vihermehuja taas, flunssajuomaa pojalle ja itselleni ja sitten iltapalaksi itselleni, kun lapset tekivät pirtelöä. Ällöttävän terveellistä. Taidan keittää vielä iltakahvitkin, kun sain koirat lenkitettyä.

2 kommenttia:

  1. Lasten kanssa pelailu on tosi hauskaa! Minäkin pelaan lasten kanssa Pleikkarilla ja noita lautapelejä tietenkin pelataan useinkin. Urheilustadionilla on hauska ottaa juoksukisoja (vanhempi poika jo kohta voittaa minut nopeudessa, kestävyydessä ei sentään vielä) ja hypätä pituutta ym. Parasta mitä lasten kanssa voi tehdä!

    Toivottavasti poika paranee nopeasti ja te muut pysytte terveinä!

    VastaaPoista
  2. Mä häviän jo mennen tullen lapsille, mutta mulla on nyykyään ihan tosi huono kunto.
    Mä pelaan harvoin, mutta nyt oli harvinaisen hauskaa.

    VastaaPoista