tiistai 5. huhtikuuta 2016

Vastoinkäymisistä voittoon ja siitä kaameaan krapulaan

Oli kaverin 40v-bileet. Hommasin mekon ajoissa, olin lahjankin kanssa kerrankin valmis. Sain lapsenvahdin. Kaksi viikkoa ennen juhlia lapsenvahti perui. Sain toisen, ehdotin kaverille vaihtoa, se hoitaa ensin mun omia ja sitten mä hoidan sen omia. Mun omat sairastuivat. Kolmas lupasi tula meille, mutta sillä olikin työvuoro. Meinasin vaipua epätoivoon.
Mummu otti tytön, eskoinen lähti leirlle ja pojan sain kaverilleen. Mies oli töissä.
Laitoin paplarit päähän aamulla ja meikkasin. Pääsin juhliin ja olin kolmeen asti aamulla juhlimassa.

Kaksi päivää vei toipuminen.

Mun sormet syyhyää puutarhatöihin. Nurmikko on vielä ihan mutavelliä, ei voi vielä tehdä mitään. Sitä paitsi tarvisin suunnitelman. En tiedä mitä tolle pihalle pitäisi tehdä. Apua tarvittaisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti